Kundeservice

Crossroads Loyalty Solutions AS er ansvarlig for ordrebehandling og distribusjon av produkterne som kan kjøpes i nettbutikken.
Spørsmål om disse produktene vil bli besvart av Crossroads kundservice:
Telefon +47 67 12 40 90
Telefontider mandag - torsdag kl. 09.00 - 12.00.
Send oss en melding
Nettbutikken driftes av Crossroads Loyalty Solutions AS i samarbeide med DNB.

Vanlige spørsmål

BESTILLING

Jeg har ikke fått noen ordrebekreftelse, har dere mottatt min bestilling?

Vær alltid nøye med å kontrollere at e-postadressen er riktig. Feil e-postadresse er den vanligste årsaken til at du ikke mottar en ordrebekreftelse.

Jeg har ombestemt meg. Kan jeg kansellere bestillingen min?

Så lenge bestillingen ikke har gått til plukking og pakking på vårt lager har vi mulighet til å avbryte ordren for deg. Det beste er at du ringer oss med en gang, dersom du angrer på bestillingen. Hvis bestillingen allerede er sendt, har du 14 dagers returrett. Les mer om dette under returhåndtering.

Kan jeg endre bestillingen min og legge til produkter?

Hvis du har betalt med kort kan du ikke legge til noe på din bestilling. Vi kan fjerne deler av eller hele din bestilling. Vær oppmerksom på at fjerning (som beskrevet ovenfor), bare kan skje dersom bestillingen ikke har gått til plukking og pakking på vårt lager.

Hvilke avgifter kommer i tillegg når jeg kjøper fra dere?

Frakt kommer i tillegg. Prisen for frakt varierer avhengig av hva du bestiller. I kassen kan du se hvor mye frakttillegget utgjør, og du vil alltid kunne se den totale prisen for din bestilling før du betaler. For kostnader eller avgifter knyttet til bruk av kort gjelder egne regler fra kortutsteder.

Har dere en butikk hvor jeg kan kjøpe og/eller hente varer for å unngå porto/frakt?

Vi har for tiden ingen butikk eller lager der du kan kjøpe og/eller hente varer direkte.

LEVERING

Hvordan blir bestillingen min levert?

Vi benytter Bring. Din bestilling vil bli levert enten som vanlig brev, pakke eller på pall, avhengig av størrelse. Når din bestilling er sendt, vil du få et varsel via SMS eller e-post, når pakken er tilgjengelig på Brings nærmeste utleveringssted. Store forsendelser blir sendt på pall, og du avtaler direkte med Bring om levering når du har mottatt en melding.

Når kommer pakken min?

Når din bestilling er pakket og sendt, vil du motta en ordrebekreftelse via e-post. Hvis bestillingen din er sendt som en pakke eller på pall, får du et sporingsnummer i ordrebekreftelsen.

Står det ikke noe sporingsnummer i din ordrebekreftelse, sendes din ordre som et stort brev og ikke som pakke.

Jeg har ikke fått alt jeg bestilte.

Hele din bestilling sendes samlet fra vårt lager med mindre du får beskjed om noe annet. Bestillingen kan inneholde mange og/eller store ting, slik at de blir sendt i flere forsendelser. Dette innebærer at du kan motta flere SMS og/eller e-post meldinger. Hver melding, enten det er via SMS eller e-post gjelder for én pakke, og ikke nødvendigvis hele bestillingen/forsendelsen. Pakkene vil så være tilgjengelig for avhenting på Brings nærmeste utleveringssted. Vær oppmerksom på at meldingene kan komme på forskjellige dager fra Bring.

Hvor lang tid tar leveringen?

Vi leverer alltid din bestilling så raskt som mulig, normalt innen 4 virkedager. Er varene ikke på lager, kan leveringstiden bli fra 11-20 virkedager. Ytterligere forsinkelser kan oppstå hvis varene er midlertidig utsolgt hos leverandøren. Dersom dette skulle skje vil vi varsle deg. Alle dine bestillinger blir sendt på samme tid. Hvis en vare i din ordre er bestillingsvare, sendes din ordre først når hele bestillingen er komplett.

Finnes varen på lager?

Du vil se lagerstatus (Tilgjengelighet) på hvert produkt, når du klikker på dem i Fordelsbutikken.

Hva gjør jeg hvis jeg ønsker å returnere/bytte en vare?

Du har 14 dagers returrett på varer i original emballasje og ubrukt tilstand. Vennligst ta kontakt med kundeservice på e-post før du returnerer din vare.

Jeg har returnert en vare, men har ikke fått pengene tilbake?

Retur-prosedyrene tar rundt 14 dager fra den datoen vi mottar din returpakke. Pengene vil bli satt inn på kontoen din, som er knyttet til kortet du betalte med.

Min vare er skadet. Hva gjør jeg?

Alle reklamasjoner må meldes til oss via dette formuler med en beskrivelse av feilen. Beskrivelsen blir benyttet som grunnlag for reklamasjonen. Det kan være at vi trenger bilder av produktet og defekten. Vi vil i så fall sende deg en e-post om dette. Vi har forskjellige prosedyrer ved reklamasjon, avhengig av produktet eller produsenten. Tiden for behandling av reklamasjon vil variere, men vi gjør alt vi kan for å behandle din klage så raskt og smidig som mulig.